לידיעתך: לצורך התאמת התוכן שיוצג ברשת להעדפותיך האישיות, אנו משתמשים ב"עוגיות" . לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית פעולות ובירורים המענה קולי של לאומי קארד

המענה הקולי של לאומי קארד

קבלת מידע וביצוע פעולות 24 שעות ביממה

 

לצורך שיפור השירות ללקוח, פירטנו עבורך את האפשרויות לקבלת מידע וביצוע פעולות באמצעות המענה הקולי
של לאומי קארד, 24 שעות ביממה בארץ ובחו"ל.

לפניך הוראות תפעול המענה הקולי של לאומי קארד.
לצד המידע בו אתה מעוניין, מופיעות הספרות אשר עליך להקיש במכשיר הטלפון על מנת להגיע אל המידע הרצוי.
נציגינו ישמחו לעמוד לשירותך בכל מידע נוסף.

  • חייגו למענה הקולי של לאומי קארד 03-6178888, 24 שעות ביממה מהארץ או מחו"ל.
  • הקישו מספר תעודת זהות מלא של מחזיק הכרטיס, כולל ספרת ביקורת.
  • הקישו את 6 הספרות האחרונות של כרטיס האשראי.

פירוט המענה הקולי

לאחר הקשת מספר תעודת זהות ו-6 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי,
הקישו במערכת את המידע אותו אתם מעוניינים לקבל בהתאם להוראות:

  • 1> להזמנת הלוואה ושינוי חיוב חודשי
  • 2>1>1 לבירור יתרה לניצול, חיוב עתידי וחיוב אחרון
  • 2>1>2 להזמנת דפי פירוט עתידיים  
  • 2>2 להזמנת דפי פירוט קודמים  
  • 2>3 לשינוי תאריך חיוב
  • 3>1>1 לזכאות לפינוקים
  • 3>1>2 בירור נקודות טיסה
  • 3>1>3 המרת נקודות טיסה
  • 3>2 הפעלת ביטוח חול

נציגינו ישמחו לעמוד לשירותך בכל מידע נוסף.

 חזרה לעמוד צור קשר

 
  • שמרו על קשר
  • עקבו אחרינו באינסטגרם
  • הורידו את האפליקציות שלנו
    לאנדרואיד ול-iPhone
  • הטבות אצלך במייל לפני כולם לרישום