סגור לידיעתך: אנחנו משתמשים בעוגיות באתר זה לפרטים נוספים

כשל תמורה

דברים שחשוב לדעת

לטובת טיפול בפנייתך, יש לשלוח את האסמכתאות הבאות (לתשומת ליבך! רלוונטי רק אם התבקשת לשלוח אסמכתא בשיחה עם נציג השירות):

1. בעסקה שבוצעה בארץ:
יתרת התשלומים תיעצר ולא תחויב מכרטיסך, עד לתום הבירור מול בית העסק.

2. בעסקה שבוצעה בחו"ל:
הזיכוי בסכום העסקה יועבר בכרטיסך בתוך 10 ימי עסקים (אם העסקה טרם חויבה, יתרתה תעצר ולא תחויב בכרטיסך), עד לתום הבירור מול בית העסק

3. יתרת התשלומים/ העסקה לא תופסת את מסגרת האשראי של כרטיסך והעסקה מופיעה בדפי הפירוט, באתר ובאפליקציה לידיעה בלבד עד לתום בירור מול בית העסק

4. הבירור עשוי להמשך מספר חודשים, מכיוון שמצריך בירור מול גורמים נוספים

5. אם ברצונך לעצור את הליך הבירור, יש לעדכן ב 03-6177797

6. אם תתקבל תגובת בית העסק היא תישלח אליך לעיון ולהתייחסותך. ללא תגובתך נאלץ לחייבך מחדש.

7. אם במסגרת הבירור ימצא שהמוצר או השירות סופקו לך במועד האספקה שסוכם או שבית העסק לא הפסיק לספק לך מוצר או שירות שנרכש על ידך או שלא ביטלת את העסקה, תחויב מחדש בגין העסקה ובנוסף בגין עמלת טיפול בסך 15 ש"ח  (בכרטיסי לאומי קארד Free לא תיגבה עמלה זו).

8. לטובת טיפול בפנייתך, יש לשלוח את האסמכתאות הבאות (לתשומת ליבך! רלוונטי רק אם התבקשת לשלוח אסמכתא בשיחה עם נציג השירות):

א. הצהרת כשל תמורה - חתומה עם פירוט המקרה, בציון המוצר שנרכש, מועד האספקה ותאריך פנייתך לבית העסק לביטול העסקה

ב. כל מסמך רלוונטי לעסקה המדוברת

ג. במקרה של כשל תמורה חלקי, כלומר לא סופק לך חלק מהמוצר/שירות – נדרשת אסמכתא המכמתת את עלות המוצר/שירות שלא קיבלת

רק עם קבלת המסמכים הרלוונטיים בחברתנו, יחל הטיפול בפנייתך

  • שתפו