מהי הכחשת עסקה ומה קורה אם לא קיבלת את המוצר או השירות?
כמה דברים שחשוב לדעת במקרה שלא זיהית עסקה בפירוט החיובים או כאשר לא קיבלת תמורה לתשלום שביצעת
הכחשת עסקה
לא זיהית עסקה שמופיע לך בפירוט החיובים בכרטיס האשראי? בשלב הראשון כדאי לראות עוד פרטים על העסקה באתר או באפליקציה - פרטים על מועד ביצוע העסקה ועל בית העסק. אם עדיין לא זיהית את העסקה ונראה לך שלא בוצעה על ידך, בחלק מהמקרים ניתן להתחיל את תהליך הכחשת עסקה באתר או באפליקציה או לפנות לשירות הלקוחות של max.
- אם העסקה לגביה פנית חויבה במלואה, כרטיסך יזוכה תוך 10 ימי עסקים. עד לתום הבירור מול בית העסק הזיכוי נשאר אצלך.
- אם העסקה לגביה פנית לא חויבה במלואה, כרטיסך יזוכה על הסכום שחויב ושאר התשלומים שצריכים לרדת יעצרו. עד לתום הבירור מול בית העסק הזיכוי נשאר אצלך.
בדף הפירוט החודשי העסקה תופיע עם הערה "עסקה בבירור". כלומר, היא לא תחויב עם שאר העסקאות ולא תתפוס מקום במסגרת עד לסיום הבירור.
מה זה אומר בירור?
בירור הוא התהליך אותו חברת max מנהלת מול בית העסק ומול חברת הסליקה. זה תהליך ארוך שיכול לקחת כמה חודשים. נדאג לעדכן אותך במהלך התהליך ויכול להיות שנצטרך את התייחסותך. חשוב לדעת, ללא התייחסותך יכול להיות שנאלץ לחייב את העסקה מחדש.
נזכרת שכן ביצעת את העסקה פתאום?
קורה לכולם והכל בסדר. חשוב ליצור קשר בטלפון: 03-6177797 ולבקש לעצור את תהליך הבירור. אם בסיום הליך הבירור נגלה כי אכן ביצעת את העסקה, תחוייב שוב בסכום העסקה ובעמלת טיפול של עד 30 ₪ (למעט בכרטיסי FREE).
טפסים ומסמכים
בשיחה מול המוקד התבקשת למלא, לחתום ולשלוח לנו מסמכים? לא נוכל להתקדם ללא מסמכים אלה.
ביטול תשלום במקרה של אי קבלת מוצר או שירות (כשל תמורה)
כשל תמורה מתקיים כאשר הזמנת מוצר או שירות ואין ביכולתו של בית העסק לספק כלל את המוצר או השירות במועד שסוכם בעת מעמד העסקה.
- אם העסקה בוצעה בארץ, יתרת התשלומים שלא חויבו תיעצר, ויתחיל בירור מול בית העסק.
- אם העסקה בוצעה בחו"ל והעסקה טרם חויבה, כרטיסך יזוכה תוך 10 ימי עסקים. עד לתום הבירור מול בית העסק, הזיכוי נשאר אצלך.
בדף הפירוט החודשי העסקה תופיע עם הערה "עסקה בבירור". כלומר, היא לא תחויב עם שאר העסקאות ולא תתפוס מקום במסגרת עד לסיום הבירור.
מה זה אומר בירור?
בדומה להכחשת עסקה, בירור הוא התהליך אותו חברת max מנהלת מול בית העסק ומול חברת הסליקה, ועשוי להיות ארוך. נדאג לעדכן אותך במהלך התהליך ויכול להיות שנצטרך את התייחסותך. נקודה חשובה: ללא התייחסותך יכול להיות שנאלץ לחייב את העסקה מחדש. אם במהלך הבירור יעלה שהמוצר או השירות סופקו לך כפי שתואם מול בית העסק וכן שבית העסק המשיך לספק לך את המוצר או השירות ולא פנית לבית העסק בבקשה לבטל את העסקה, תחוייב שוב בסכום העסקה ובעמלת טיפול של 30 ₪ (למעט בכרטיסי FREE).
המוצר פתאום הגיע? התחרטת?
חשוב ליצור איתנו קשר בטלפון:03-6177797 ולבקש לעצור את תהליך הבירור.
טפסים ומסמכים
גם במקרה זה, אם בשיחה מול המוקד התבקשת למלא, לחתום ולשלוח לנו מסמכים? לא נוכל להתקדם ללא מסמכים אלה, ולמקרה ששכחת, מזכירים לך:
הצהרת כשל תמורה - חתומה עם פירוט המקרה, בציון המוצר שנרכש, מועד האספקה ותאריך פנייתך לבית העסק לביטול העסקה.
במקרה של כשל תמורה חלקי, כלומר לא סופק לך חלק מהמוצר או השירות – נדרשת אסמכתא המפרטת את עלות המוצר או השירות שלא קיבלת.