לידיעתך: לצורך התאמת התוכן שיוצג ברשת להעדפותיך האישיות, אנו משתמשים ב"עוגיות" . לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית אבטחת מידע | לאומי קארד
אבטחת האתר

אבטחת מידע

 

לתקנון תנאי שימוש בשירותים הדיגיטליים

אבטחת האתר

1. לאומי קארד רואה באבטחת המידע של לקוחותיה ערך עליון ומשקיעה משאבים רבים לאבטחת סודיות המידע. במסגרת זו עושה החברה שימוש באמצעי האבטחה מתקדמים ומתוחכמים.

2. נתקלתם במקרה חריג? שילחו דוא"ל למחלקת אבטחת המידע של לאומי קארד בכתובת abuse@leumi-card.co.il.

תיבת דואר אלקטרוני זו מיועדת לפניות בנושא חשד הונאות בלבד. פניות בנושאי שירות ונושאים אחרים, יש להשאיר בעמוד "צור קשר" באתר.

3. פעולות הננקטות לצורך אבטחת המידע:

3.1. הצפנת המידע, אשר עובר בין מכשירך לבין המערכות הממוחשבות של החברה.

3.2. הקפדה על זיהוי הלקוח בשם משתמש ובסיסמה בעת הרישום למערכת ובעת השימוש בשירותים השונים.

3.3. הקפדה על החלפת הסיסמא של הלקוח כל 6 חודשים, או כל פרק זמן אחר שייקבע על ידי לאומי קארד בכפוף לכל דין.

3.4. הקפדה על חסימת הלקוח במידה ולא ביצע שימוש בשירותים במשך 6 חודשים, או כל פרק זמן אחר שייקבע על ידי לאומי קארד בכפוף לכל דין.

3.5. הקפדה על חסימת חשבון משתמש במידה ונעשו בו מספר ניסיונות כניסה כושלים ברציפות.

3.6. הקפדה על זיהוי המשתמש באמצעות שאלות זיהוי ו/או קוד אינטרנט בתהליך איפוס הסיסמה.

3.7. הקפדה על ניתוק יזום במידה והלקוח נכנס למערכת אך לא ביצע בה כל פעילות במשך מספר דקות.

3.8. הגנה על השירותים, לרבות על המידע הנשמר בהם, בעזרת האמצעים המתקדמים והמתוחכמים ביותר הקיימים כיום.

מדיניות הפרטיות

4. כמו כן, במסגרת מדיניות החברה לשמירה על פרטיות הלקוח, לאומי קארד לא תמכור ו/או תשכיר ו/או תעביר את המידע האישי אודות לקוחותיה, כפי שנמסר לה, כולו או חלקו, לצד שלישי כלשהו, אלא בהסכמת הלקוח בלבד, ובמידה והנתונים דרושים לשם אספקת שירותים ללקוח ובהתאם לבקשתו.
שים/י לב! המידע בדבר תנאי השימוש באתר לאומי קארד ו/או אפליקציות לאומי קארד והמידע בדבר מדיניות החברה לשמירה על פרטיות הלקוח הינו בכפוף לתנאי השימוש בשירותים הדיגיטליים של לאומי קארד.

כיצד ניתן לשמור על פרטיות המידע

5. לקוחות נכבדים, להלן אמצעים נוספים לשמירה על סודיות המידע שלך:

  • היזהרו מהודעות דוא"ל מזויפות.
  • שימו לב: לעולם אל תמסרו את סיסמתכם לאדם אחר.
  • בשום מקרה לא תתבקשו, באופן יזום על ידי לאומי קארד, לנקוב בסיסמתכם באמצעות הטלפון.
  • הקפידו להחליף את סיסמתכם בתדירות גבוהה, למניעת גילויה. בכל מקרה בו קיים חשש כי הסיסמה ידועה לגורם נוסף – החליפו אותה מיד.
  • הקפידו לזהות את אתר לאומי קארד ואת מנעול האבטחה בטרם תקלידו את נתוניכם האישיים.
  • הקפידו לצאת מן השירות באופן מסוד עם סיום פעילותכם באתר.
  • במידה ומתעורר חשד כלשהו לגבי אי תקינותם של תהליך הרישום ו/או הגלישה, אנא הקפידו להודיע למרכז שירות הלקוחות של לאומי קארד.

יציאה מהאתר

6. בסיום הגלישה באתר, במיוחד בעת גלישה ממחשב מזדמן, לחצו על כפתור "יציאה" הממוקם בחלק העליון של המסך מצד ימין.

 7. בכל מקרה, לאחר 12 דקות של אי-פעילות באתר, ינותק החיבור למערכת, באופן אוטומטי.

אבטחת אפליקציות לאומי קארד

8. לאומי קארד מיישמת אמצעים מתקדמים לאבטחת פעילותך, לשמירה על פרטיותך ולהגנה על סודיות המידע. עם זאת, קיימת חשיבות רבה להקפדה על אמצעי זהירות ולשמירה על מספר כללים פשוטים:

      • יש להשתמש במכשירך המופעל לפי הוראות הספק ולא נפרץ או שבוצעו בו שינויים.
    • השתמש רק באפליקציות התקניות שמקורה בחנויות האפליקציות (AppStore,Google Play ו/או כל חנות אפליקציות אחרת אשר תאפשר את הורדת אפליקציות לאומי קארד בעתיד).
  • בעת הורדת האפליקציות יש לשים לב ששמה הוא לאומי קארד ושהמפיץ הוא לאומי קארד.
  • בדף ההזדהות באתר ובכל עמודי המידע האישי באפליקציות יופיע סמל מנעול. סימן זה מעיד על תקשורת מוצפנת.

שמירה על פרטי הזיהוי לגלישה בחשבון האישי:

  • פרטי הזיהוי שלך לאתר האינטרנט ולמידע האישי הינם אישיים וסודיים. אין להחזיקם במקום גלוי בו יהיו נגישים לאחרים.
  • אין לשמור את פרטי הזיהוי האישיים במחשב או בסלולר, מחשש לחשיפתם על ידי וירוסים, סוסים, טרויאנים או תוכנות שיתוף קבצים, המאפשרות גישה לקבצים במחשב.
  • אין למסור את הסיסמה האישית לשום גורם, גם אם הוא מזדהה כחברת לאומי קארד או כבנק כלשהו המזוהה עימה. אם אכן יבקשו ממך למסור את הסיסמה האישית, אין למסרה! עליך לדווח על כך מיידית למוקד התמיכה.
  • אין לשלוח בדוא"ל או ב-SMS את פרטי הזיהוי לכניסה לחשבונך האישי, לרבות מספר כרטיס אשראי.

שים לב! בעת התקנת האפליקציות והרישום תידרש לאמת את המכשיר באמצעותו תעשה שימוש באפליקציה. באפשרותך להשתמש באפליקציה אך ורק באמצעות המכשיר באמצעותו הזדהית. אין לאפשר לאף אדם אחר מלבדך להשתמש במכשירך האישי. בכל מקרה של אבדן או גניבה של מכשירך, יש לפנות למוקד התמיכה של לאומי קארד לצורך חסימת השימוש באפליקציה ובשירותים באמצעות המכשיר.

מומלץ לקרוא באתר לאומי קארד מידע מורחב והנחיות נוספות בנושא אבטחת מידע בשירותי הבנקאות המקוונת.

לבירורים, שאלות ותמיכה ניתן לפנות למוקד התמיכה בטלפון: 1-700-70-32-32.

לתנאי השימוש בשירות כניסה באמצעות טביעת אצבע באפליקציות לאומי קארד למכשירים מתוצרת Apple בלבד.

 
  • שמרו על קשר
  • עקבו אחרינו באינסטגרם
  • הורידו את האפליקציות שלנו
    לאנדרואיד ול-iPhone
  • הטבות אצלך במייל לפני כולם לרישום