לידיעתך: לצורך התאמת התוכן שיוצג ברשת להעדפותיך האישיות, אנו משתמשים ב"עוגיות" . לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית לאומי קארד ברשת חדש בלאומי קארד – ניהול כרטיס האשראי באפליקציה | לאומי קארד

לאומי קארד, חברת האשראי הראשונה בישראל המאפשרת שירותים חדשניים לניהול הגדרות כרטיס האשראי ישירות מהאפליקציה באופן עצמאי

באמצעות האפליקציה ניתן לבצע הקפאה זמנית של כרטיס האשראי, חסימת עסקאות אינטרנט וטלפון בארץ או בחו"ל וחסימת עסקאות בבתי עסק בחו"ל

12.02.2017

לאומי קארד משיקה לראשונה בקרב חברות האשראי שירות חדש המאפשר ללקוחותיה לנהל את הגדרות כרטיסי האשראי שלהם ישירות מהאפליקציה והאתר באופן עצמאי.

השירותים החדשניים כוללים: חסימה קבועה או זמנית לכרטיס שאבד או נגנב, החלפת כרטיס שנבלע בכספומט; החזרת כרטיס שנחסם זמנית לפעילות; הנפקת כרטיס אשראי חדש; והחלפת כרטיס פגום. השירותים זמינים 24 שעות ביממה באפליקציה ובאתר. בביצוע פעולות החסימה הקבועה באתר או באפליקציה תינתן הנחה של 50% על תעריף העמלה הנגבית בגין הזמנת כרטיס חדש.

שירותים אלו מתווספים לסדרת יכולות חדשניות באפליקציית לאומי קארד המאפשרים ללקוחות לנהל באופן עצמאי את הגדרות כרטיסי האשראי: חסימת עסקאות אינטרנט וטלפון בישראל או בחו"ל וחסימה לביצוע עסקאות בבתי עסק בחו"ל. כמו כן ניתן למצוא באפליקציית לאומי קארד פירוט חיובים ועסקאות ותשלום באמצעות הנייד במבחר בבתי עסק.

 

ורדית גונדטר, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ושיווק בלאומי קארד: "אנחנו ממשיכים לפתח ולהציע ללקוחותינו מגוון רחב של שירותים דיגיטליים באמצעות הטמעת טכנולוגיה מהשורה הראשונה שמאפשרת לפעול באופן עצמאי, במהירות וביעילות. זאת, בדומה למגמה העולמית לפיה התפעול והשליטה עוברים לידיים של הלקוח. שירותים אלו מאפשרים שליטה בכרטיסים, מגבירים את הביטחון והעצמאות ומעלים את האמון בחברת האשראי".

  • שתפו
    • שלח לחבר
    • הדפס