לידיעתך: לצורך התאמת התוכן שיוצג ברשת להעדפותיך האישיות, אנו משתמשים ב"עוגיות" . לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית לאומי קארד ברשת לאומי קארד מסכמת את חגיגת הקניות ביום הרווקים הסיני בשנת 2017

לאומי קארד מסכמת את חגיגת הקניות ביום הרווקים הסיני בשנת 2017

גידול של 23% במחזור העסקאות בקניות ברשת ביום הרווקים הסיני, לעומת 2016 וגידול של 28% בכמות הלקוחות שרכשו.
גובה עסקה ממוצעת עומד על 105 שקל ואילו גובה הקניה הממוצעת עומד  על 295 שקל. 2.7 היא כמות העסקאות הממוצעת ללקוח.
כ-56% מכמות העסקאות ביום הרווקים התבצעו באתר AliExpress.
11% מהלקוחות שרוכשים במהלך השנה באינטרנט רכשו ביום הרווק הסיני
יום הרווק הסיני 2017 מהווה כ-1.3%  מסך העסקאות השנתיות באינטרנט.
לקוחות לאומי קארד נהנים בחגי הקניות של נובמבר, כמו בכל השנה, מהחזר כספי מלאומי קארד Pay-Back המעניק החזר קבוע של עד 10.5% בכ-70 אתרי סחר מובילים בארץ ובחו״ל, בהם Asos, AliExpress, Ebay, ווואלה!שופס, גרופון ועוד
ביום הרווקים הסיני לקוחות לאומי קארד הרשומים לשירות Pay-Back קיבלו החזר של עשרות אלפי שקלים על הרכישות שלהם באונליין

יום הרווקים הסיני כבר מאחורינו, אבל חודש הקניות נמצא עדיין בעיצומו עם חגיגות הבלאק פריידי והסייבר מאנדיי שנמצאות מעבר לפינה. לרגל חגי הקניות ברשת, ערכה לאומי קארד סקר ייעודי שמשרטט קווים לדמותו של צרכן האונליין הישראלי. להלן עיקרי הממצאים:

רוכשים על בסיס שבועי ונוהגים להתייעץ - 92% מהנשאלים נוהגים לרכוש מוצרים ושירותים באינטרנט, כאשר 26% מהם עושים זאת מדי שבוע. עיקר הרכישות ברשת הוא בתחומי הפנאי והבידור, כגון כרטיסים לקולנוע ומופעים (45%), הלבשה והנעלה (42%) וטיסות ותיירות (36%). עוד עולה מהסקר כי 56% מתייעצים או עוקבים אחר המלצות ברשתות החברתיות לגבי רכישות ברשת.

כמה אנחנו מוציאים על קניות ברשת ואיך אנחנו מעדיפים לשלם? עיקר הרכישות ברשת (54%) מסתכם בסכומים שאינם עולים על 500 שקל לחודש, בשל סוגיות מכס ומיסוי. 26% מוציאים סכומים שנעים בין 501-1000 שקל. ומהו אמצעי התשלום המועדף? 58% מהנשאלים העידו כי הם מעדיפים לשלם ברשת באמצעות כרטיס האשראי העיקרי שלהם. 35% מעדיפים לשלם ב- PayPal.

האתרים הפופולאריים ביותר לרכישות ברשת הם: עלי אקספרס (59%) ו-ebay (58%). האתר הישראלי המוביל לרכישה ברשת הינו וואלה שופס (28%). לאחר מכן דורגו האתרים נקסט (19%), אסוס (12.5) ו- iHerb עם 8.4%.

עוד עולה מהסקר כי, 46% מעדיפים אתרים מחו"ל, ל-44% אין העדפה בין אתרים ישראלים לאתרים בחו"ל.

האם אנחנו קונים עבור עצמנו או לאחרים? מהסקר עולה כי 45% מהמשיבים מבצעים רכישות עבור עצמם; רק 3% קונים עבור בני הזוג; 15% מהמשיבים קונים מוצרים עבור ילדיהם. בהקשר זה, ראוי לציין כי 57% מההורים מדווחים שילדיהם מבצעים קניות ברשת. מהם, 80% מדווחים שילדיהם החלו ברכישות ברשת מגיל 14 ומעלה.

מה היתרון הגדול של רכישה ברשת? היתרון הנתפס המשמעותי ביותר לרכישות ברשת הוא המחיר (51%); אחריו, בפער ניכר – נוחות (21%). 43% סבורים שהחיסרון המשמעותי ביותר בקניות ברשת הוא שלא ניתן לראות ולחוש את המוצר.
עם זאת, למעלה מ-90% מהנשאלים ציינו שהמוצרים אותם הם רוכשים תואמים את הציפיות שלהם. מה קורה אם המוצרים לא תואמים? 38% מחזירים אותם, 34% מוסרים למישהו אחר, 10% זורקים אותם ו- 3% מוכרים אותם.

מצמצמים את הקניה המסורתית - 74% מהרוכשים ברשת דיווחו שהקניות ברשת הביאו אותם לרכוש פחות בחנויות הפיזיות.

הישראלים וחגי האונליין - 84% מהנסקרים השיבו כי הם מודעים לחגי האונליין. 37% מהם מדווחים שרכשו בשנה שעברה מוצרים במסגרת חגיגות אלה. שיעור דומה מתכוונים לרכוש בהם מוצרים גם השנה. עיקר הרכישות המתוכננות – הלבשה והנעלה (73%) וגאדג'טים (50%). 68% מאלו המתכוונים לרכוש בחגי האונליין, מחכים עם קניות מתוכננות עד ימי המבצע. ל- 43% יש כבר רשימה מוכנה.

לשאלה 'מתי אתה נוהג לבצע קניות ברשת' השיבו 45% מהנשאלים כי הם נוהגים לבצע את הקניות בערב, ל-44% אין זמן קבוע. מבחינת ימי השבוע, אין הרגלים קבועים: 68% לא קונים ביום קבוע, 15% קונים בסופשבוע ו – 17% באמצע השבוע.


*הסקר בוצע ע"י חברת מדגם, בקרב חברי הפאנל האינטרנטי iPanel

  • שתפו
    • שלח לחבר
    • הדפס