לידיעתך: לצורך התאמת התוכן שיוצג ברשת להעדפותיך האישיות, אנו משתמשים ב"עוגיות" . לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית אודות לאומי קארד קידום העסק בגוגל

הכירו את Google My Business

קדמו את העסק שלכם ברשת בעזרת כלי חינמי של גוגל

ממשק חדש יחסית של גוגל מאפשר לבעלי עסקים לעדכן מידע, להוסיף תמונות, לשתף חדשות ולקבל תובנות מלקוחות. הממשק למעשה מאחד את כל הפעולות הנפוצות שמבוצעות על ידי בעלי עסקים והוא משמעותי עבור הקידום הדיגיטלי. קבלו את המדריך המלא

בעלי עסקים שרצו להופיע באחד המקומות הראשונים בדף תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל וגם בתוצאות המקומיות של גוגל מפות נאלצו עד לפני זמן קצר להשתלט על שני מוצרים שונים.

למרות ששני המוצרים שייכים לגוגל, האלגוריתם שלהם שונה והם לא קשורים אחד לשני: מיקום גבוה בתוצאות החיפוש לא מבטיח מיקום זהה בתוצאות המקומיות, ולהיפך. כתוצאה מכך הכריזה גוגל על פתרון חדש שהיום חייב להיות חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של העסק המודרני.

המוצר החדש של גוגל נקרא Google My Business ומטרתו לרכז את כל הכלים השימושיים לבעלי עסקים קטנים תחת קורת גג אחת. הוא מתאים למי שסולק אשראי דרך לאומי קארד או חברות אחרות ומיועד לבעלי עסקים שפועלים בעיקר  מול קהל יעד מקומי. אפשר להגיע לממשק החדש דרך כפתור "עסקים" במסך הבית של גוגל או לגלוש ישירות לכתובת google.com/business.

מה אפשר לעשות עם הכלי החדש?

ראשית, הכלי החדש של גוגל מיועד לעדכון מידע על העסק בממשק אחד ובמטרה להפוך את תהליך מציאת העסק לקל יותר עבור הלקוחות. דרך ממשק "גוגל לעסק שלי" ניתן לעדכן אינפורמציה גם על גבי המפות, גם על גבי מנוע החיפוש וגם ברשת החברתית גוגל פלוס.

שנית, הממשק מאפשר להוסיף תמונות מהעסק ולשדרג את האינפורמציה שמגיעה ללקוחות. כך למשל ניתן להעלות תמונות של העסק, להציע סיור וירטואלי עבור לקוחות פוטנציאליים וליהנות מדירוג גבוה יותר באלגוריתם של מנוע החיפוש. כמו כן, בעזרת הממשק ניתן לשתף חדשות ועדכונים ישירות מדף גוגל פלוס שנפתח עבור העסק. מטרת העדכון היא לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים ולהניע אותם לפעולה בגין מבצעים והטבות.

מעבר לכך, הממשק החדש של גוגל מאפשר לבעלי עסקים קטנים לקבל ביקורות ותגובות. כך העסק מייצר שקיפות  ומבליט את הערך המוסף שלו על רקע המתחרים. לקוחות שמשאירים ביקורת ותגובה גם עוזרים לשפר את דירוג האמינות של האתר בעיני גוגל, מה שעשוי להוביל לשיפור בדירוג התוצאות האורגניות של מנוע החיפוש.

היתרון הגדול ביותר של הכלי החדש בא לידי ביטוי בקבלת "תובנות מותאמות". זהו למעשה מידע שבאמצעותו בעלי עסקים יכולים להבין איך אנשים מוצאים את העסק שלהם. התובנות נשענות על שימוש של לקוחות במנוע החיפוש של גוגל, בגוגל מפות וברשת גוגל פלוס. התובנות גם שואבות מידע מתוך שירות Adwords Express וכך הן מסייעות לבעלי עסקים קטנים לנצל טוב יותר את תקציב הקידום הדיגיטלי שעומד לרשותם.

להצטרפות בחינם לשירות