לידיעתך: לצורך התאמת התוכן שיוצג ברשת להעדפותיך האישיות, אנו משתמשים ב"עוגיות" . לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית אודות לאומי קארד נגישות אתר לאומי קארד
נגישות לאומי קארד

נגישות בלאומי קארד

הנגשת שירותי החברה ואתרי האינטרנט

 

תחום הנגישות בישראל שם לו למטרה לסייע לאנשים עם מוגבלות לשפר את איכות החיים, לאפשר שילוב בחברה ולנהל חיים נוחים בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות.

חוק שיוויון לאנשים עם מוגבלויות חוקק בשנת 1998 ומתייחס לעקרונות השיוויון, בין השנים 2005-2011 אושרו תקנות נגישות בנושא הנגשת מבנים (חדשים וקיימים) ובשנת 2013 אושרו תקנות נגישות השירות.

לאומי קארד רואה חשיבות עליונה בנושא הנגישות, מתוך אידיאולוגיה חברתית ברורה - המתבטאת בתחומים רבים בפעילות החברה.
בלאומי קארד רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות הניתן ללקוחות עם מוגבלות. לשם כך מושקעים מאמצים ומשאבים בהנגשת שירותי לאומי קארד לזמינים יותר עבור כולם.

להלן פירוט הסדרי הנגישות בלאומי קארד:

נגישות אתר האינטרנט

חברת לאומי קארד משקיעה מאמצים ומשאבים רבים לצורך הנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלות. מאמצים אלה זיכו את אתר לאומי קארד בתו "אתר נגיש" מטעם עמותת "נגישות ישראל", והאתר נרשם גם במאגר הארצי לאתרים נגישים.

 

באתר הוטמע כפתור נגישות. הכפתור מאפשר תאימות קלה ומהירה של אתר האינטרנט של לאומי קארד לתקני הנגישות. לחיצה על הכפתור פותחת תפריט. כל משתמש באתר יכול לבחור לעצמו את הפרופיל המתאים לו ביותר, ונראות האתר משתנה לכל מוגבלות בנפרד. הפרופילים הינם: קשיי ראייה, קשיי הבנה (מהירות ומידע נוסף), עיוורון (מכשירי הקראה), עיוורון-צבעים, משתמשי מקלדת ואפילפסיה.

 

אתר האינטרנט הונגש על מנת לעמוד בהנחיות התקן הישראלי לנגישות 5568 שהוא מפנה ל- Web Content Accessibility Guidelines 2.0  של גוף התקינה הבין-לאומי W3C World Wide Web Consortium.


ייתכן באתר יימצאו מסמכי PDF שהתקבלו מעסקים שונים ולא הונגשו. אם נתקלתם במסמך כזה, נשמח לסייע בהנגשתו  - פנו אלינו ובשמחה נסייע.
כ- 25 אחוזים מאוכלוסיית ישראל נתקלים בקשיי נגישות לאינטרנט בין אלה עיוורים ולקויי ראייה, אנשים עם מוגבלות מוטורית, הגיל השלישי ועוד. הנגשת אתר לאומי קארד נועדה לשפרו כך שיהיה זמין, ידידותי ונוח יותר לכלל הציבור וגם לאנשים עם מוגבלות.
 
אם נתקלתם בבעיה כלשהי בתפעול האתר, אנא פנו אלינו ונשמח לסייע.
 
 
כ-25 אחוזים מאוכלוסיית ישראל נתקלים בקשיי נגישות לאינטרנט בין אלה עיוורים ולקויי ראייה, אנשים עם מוגבלות מוטורית, הגיל השלישי ועוד. הנגשת אתר לאומי קארד נועדה לשפרו כך שיהיה זמין, ידידותי ונוח יותר לכלל הציבור וגם לאנשים עם מוגבלות.
 
אם נתקלתם בבעיה כלשהי בתפעול האתר, אנא פנו אלינו ונשמח לסייע.

הנגשת משרדי לאומי קארד

  • עמדה נגישה - עמדה נגישה המאפשרת לאדם המתנייד בכיסא גלגלים להגיע בקלות ולקבל את השירות באופן נח ועצמאי.
  • ריהוט נגיש - בעמדה הנגישה כיסא נגיש עם מאחזי יד המאפשר ישיבה וקימה נוחים לאנשים עם מוגבלות בניידות. בנוסף, פינת המתנה נגישה הכוללת כיסא נגיש, מקום לאדם עם כיסא גלגלים או לאדם הנעזר בכלב שירות.
  • לולאת השראה - בעת קבלת שירות פרונטאלי במשרדי לאומי קארד לקוח לקוי שמיעה מוזמן להשתמש בלולאת ההשראה. (לולאת השראה הינו מכשיר המסנן ומנטרל את קולות הרקע, ומשדר הלאה רק את קולו של העובד, בתדר הניתן לקליטה במכשירי שמיעה. בכך מאפשרת לולאת ההשראה למשתמש בה לשמוע רק את האדם שממול, ללא רעשי רקע מיותרים). לולאת ההשראה מחוברת לחשמל והלקוח רשאי להשתמש בה באופן עצמאי.
  • חניות נכים - ברחוב בן גוריון 13 -  מותאם לכל סוגי הרכב. חניון ויטה וחניון קונקורד - מותאם לרכב פרטי בלבד (לא מסחרי) וקיימים הסדרי תשלום בחניון.

שירות לקוחות נגיש

להלן פעילות לאומי קארד לשיפור השירות הנגיש:
 
  • הדרכות עובדי לאומי קארד לשירות נגיש
    לאומי קארד דואגת להדריך ולהכשיר את עובדיה בהיבטי הנגישות השונים.  ההדרכות המבוצעות כוללות לומדה, היכרות ישירה עם אנשים בעלי מוגבלויות שונות וכלים לשירות נגיש. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש ואפקיטבי, ללא אפליה.
  • מוקד טלפוני נגיש
    קיימת אוכלוסייה רבה המתקשה בתקשורת דרך המוקדים הטלפונים. לדוגמא לקויי שמיעה וחרשים, מתקשים בדיבור, בהבנה ועוד. על מנת לשפר את השירות טלפוני:
•  העובדים עברו הדרכות לשירות נגיש.
•  נתב השיחות הונגש כך שהמידע מוקלט בקצב איטי, בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
•  קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:
ניתן לשלוח פקס למספר: 03-6178866, בפקס יש לציין את מספר תעודת הזהות, 4 ספרות אחרונות של הכרטיס המדובר ואת מהות הפנייה. יש לציין מייל או מס' סלולרי לשליחת סמס להמשך התקשרות במקרים של לקויי שמיעה שלא ניתן לחזור אליהם טלפונית.
 
באתר לאומי קארד יש אפשרות לשוחח בכתב (צ'אט) עם נציג שירות אנושי - רכיב הצ'אט נמצא בעמודי האתר בהם נדרש סיוע, בצדו הימני של העמוד. לצ'אט עם נציג שירות לחץ כאן
 
  •  מתורגמן לשפת הסימנים
    לקוח לקוי שמיעה או חירש - לתיאום פגישה עם מתורגמן לשפת הסימנים בנושא מורכב, ניתן לפנות לרכז הנגישות בוקי לוי בטלפון 03-6178084 או במייל: Negishut@leumi-card.co.il
  •  דפוס נגיש 
• ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות הפרטי בטלפון 03-6178888 ולבקש מהנציג לשלוח את המכתבים היוצאים מלאומי קארד בכתב ברייל או בגופן מסוג אריאל שגודלו בין 16 לבין 22 (בהתאם לצרכי הלקוח).
• ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות הפרטי בטלפון 03-6178888 ולבקש מהנציג לשלוח קובץ דיגיטלי (כמו PDF) שניתן להקראה באמצעות תוכנת הקראה אם קיימת ברשותך תוכנה כזו. אם קיימת, ניתן לבקש מנציג השירות לשלוח את המכתבים  בפורמט PDF בלבד.
• ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות הפרטי בטלפון 03-6178888 ולבקש מנציג השירות להקריא את תוכן המכתבים, לעיתים ההקראה תתבצע מיידית ובמקרים בהם מדובר בהקראה ארוכה תתואם שיחת טלפון יוצאת ללקוח (מעל 3 עמודים).
 

פניות הציבור

לאומי קארד שואפת ללמוד ולשפר את הנגישות. אם נתקלת בקושי כלשהו בקבלת שירות מלאומי קארד נשמח לקבל הערות והצעות ייעול.
• בדואר-
לכבוד מחלקת פניות הציבור לכתובת:
בן גוריון 11
בני ברק 51260
ת.ד 2205
• בטלפון - מוקד שירות הלקוחות הפרטי בטלפון 03-6178888 ולבקש להעביר את הפנייה לפניות הציבור.
• בפקס- 036178866 ולציין על גבי הפקס לפניות הציבור.
• בצ'אט עם נציג שירות אנושי  - רכיב הצ'אט נמצא בעמודי האתר בהם נדרש סיוע, בצדו הימני של העמוד. לצ'אט עם נציג שירות לחץ כאן
אם ברצונך לקבל תשובה אישית - אנא ציין את שמך המלא ואת אופן ההתקשרות הרצוי לך - טלפון, דואר אלקטרוני או כתובת למשלוח דואר. הלשכה לפניות הציבור מפיקה לקחים מדרך הטיפול בלקוחות, ועל כך לאומי קארד מודה מראש לפונים אליה.

פרטי רכז הנגישות של לאומי קארד

שם: בוקי לוי
תפקיד: מנהל מחלקת מנהל ורכש
טלפון: 03-6178084
מייל: Negishut@leumi-card.co.il
 
  • שמרו על קשר
  • עקבו אחרינו באינסטגרם
  • הורידו את האפליקציות שלנו
    לאנדרואיד ול-iPhone
  • הטבות אצלך במייל לפני כולם לרישום