לידיעתך: לצורך התאמת התוכן שיוצג ברשת להעדפותיך האישיות, אנו משתמשים ב"עוגיות" . לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית אודות לאומי קארד טיפים מיכל צפיר

מועדון מגה ספורט enjoy מארח:

מיכל צפיר עם טיפים לפסח

 

ביקשנו ממיכל צפיר, זמרת, שחקנית ומאמנת לאורח חיים בריא, לתת לנו כמה טיפים בריאים לחג הפסח

 על עבדות וחירות: איך לעבור את הפסח בשמחה ובבריאות?

אני מאמינה שאורח חיים בריא מתחיל במודעות לחופש הבחירה.
הבחירה להרגיש חופשי כל השנה. להשתחרר מ"עבדות" הדיאטות ופשוט לחשוב בריא, לחיות בריא ולאכול בריא.
קבלו טיפים שעובדים לי כל ימות השנה, ובמיוחד בחג הפסח.

1. לשאול מה מכילה המנה - לקושיות המסורתיות, אפשר להוסיף את השאלה "מה מכילה המנה?".
חשוב לדעת, ש"סלט" הוא לא בהכרח מילה נרדפת למנה דלת קלוריות ובריאה: יש רוטב, אגוזים, גבינות שמנות וכו'..
סלט עשיר ומושקע יכול להגיע בקלות ל-700 קלוריות.
אז מה עושים? מבקשים להפריד את הרוטב, הגבינה והאגוזים, ובוחרים האם לשים ובעיקר כמה לשים.

2. לדלג על המצות - למה? כי אלה קלוריות מיותרות.
אנחנו מתמלאים מנשנוש מצות, ולא מהמנה שפרגנו לעצמנו.
תחליטו לעצמכם שעל פי המסורת - אתם אמנם מברכים על המצה, אבל נמנעים מ"לשבור" את הרעב עד שהאוכל האמיתי מגיע.
אגב - גם שברי מצות נחשבים במניין הקלוריות.

3. לשתות מים -  להעדיף מים על פני כל המשקאות הממותקים למיניהם.
אם מתחשק אלכוהול - הבחירה המועדפת היא יין, ולא חייבים 4 כוסיות מלאות - כדאי לשתות כוס אחת באיטיות כל הערב.
 
4. להמשיך להניע את הגוף - חופשת הפסח זו הזדמנות להוסיף תנועה.
מזג האוויר מושלם ויש יותר זמן פנוי, אז מה שנשאר זה - ללכת באוויר  הפתוח, לרכוב על אופניים, להשתולל עם הילדים, ולחפש עוד ועוד הזדמנויות להניע את הגוף. לא על מנת לשרוף קלוריות, אלא על מנת להוסיף אנרגיה ושמחה גופנית.
אגב - גם חיבוק זו תנועה, חבקו את החיים והם ישיבו לכם חיבוק חזרה.
 
מאחלת חג אביבי, שמח ומלא בריאות,
מיכל צפיר - אמנית החיים הבריאים. 
 
*המידע והטיפים בעמוד זה מסופקים על ידי מיכל צפיר בלבד והנם באחריותה הבלעדית.
 
  • שמרו על קשר
  • עקבו אחרינו באינסטגרם
  • הורידו את האפליקציות שלנו
    לאנדרואיד ול-iPhone
  • הטבות אצלך במייל לפני כולם לרישום