לידיעתך: לצורך התאמת התוכן שיוצג ברשת להעדפותיך האישיות, אנו משתמשים ב"עוגיות" . לפרטים נוספים
Skip Navigation Links דף הבית אודות לאומי קארד מיכל צפיר עם טיפים לחודש יוני

מועדון מגה ספורט enjoy מארח:

הטיפ הבריא של מיכל לחודש יוני

 

כמו בכל חודש גם החודש ביקשנו ממיכל צפיר, זמרת, שחקנית ומאמנת לאורח חיים בריא, לתת לנו כמה טיפים בריאים

רוצים לאכול פיצה? לבריאות!


הקיץ מגיע ואיתו חוסר החשק להיכנס למטבח ולבשל.
הילדים בחופש. השגרה הקבועה משתנה לשגרת קיץ ולמי יש כוח להכין אוכל אחרי שחוזרים מהבריכה.
נשמע מוכר?
מזל שאפשר לגוון מידי פעם ולהזמין אוכל מוכן או לצאת לאכול בחוץ.
כן כן, תתפלאו לדעת שאין לי שום בעיה עם זה, כי חלק מאורח חיים בריא זה גם לקחת פסק זמן ולפרגן לעצמינו לנוח.
אז גם אם מדובר על טייק אוויי או על אכילה בחוץ, איזון וגמישות בתזונה באים בחשבון.


גם פיצה יכולה להיות בריאה, כל עוד שומרים על 7 כללי הזהב של הפיצה בפרט ואכילה בחוץ בכלל:
1. לקרוא את התפריט בעיון ולבדוק שיש לכם מגוון מאוזן לבחור ממנו. למשל: סלט ירקות טרי לצד הפיצה.
2. לוותר על מטוגנים ורטבים (למשל: רוטב שום על בסיס מיונז) ושאר תוספות מיותרות (קרוטונים בסלט). ויתור זה יחסוך לכם משמעותית בכמות הקלוריות שבמנה.
3. להגיד "לא" להגדלת ההזמנה. הזמנתם "משפחתית" תפרגנו לכם "משולש" והיצמדו לזה. אל תגמרו את ה"קשה" בפיצה של כל יושבי השולחן. הוא גם נחשב. ואל תתפתו להוסיף מאכלים שלא התכוונתם, אלא אם זה בקבוק מים או סלט.
4. לבחור את התוספות הבריאות: פלפלים, זיתים, פטריות, גבינת פטה ועוד.
5. לאכול לאט. לאט. לאט. עד שאתם מרגישים כמעט מלאים (כ-80% אם להיות מדויקים) ואז מפסיקים! תחושת השובע מגיעה כשנותנים לגוף לעכל (תרתי משמע) שסיימתם לאכול.
6. בדרך כלל אני ממליצה על יחס של חצי מהמנה שאתם אוכלים – ירקות. החצי השני הוא החלבונים והפחמימות. גם כשאתם אוכלים פיצה שמרו על היחס הזה ואל תשכחו את הירקות.
7. תזכרו שלהיות ביחד זה החלק הכי חשוב ובריא של הארוחה.

קיץ שמח ובריא!
מיכל צפיר
אמנית החיים הבריאים

 

חשוב לדעת: ​*המידע והטיפים בעמוד זה מסופקים על ידי מיכל צפיר בלבד והנם באחריותה הבלעדית.

 
  • שמרו על קשר
  • עקבו אחרינו באינסטגרם
  • הורידו את האפליקציות שלנו
    לאנדרואיד ול-iPhone
  • הטבות אצלך במייל לפני כולם לרישום