לידיעתך: לצורך התאמת התוכן שיוצג ברשת להעדפותיך האישיות, אנו משתמשים ב"עוגיות" . לפרטים נוספים

ביום 3 בספטמבר 2017 חלו שינויים בתנאי תוכנית הפינוקים ואתר ההטבות.

להלן עיקרי השינויים:
בהטבות מסוימות (לדוגמא: הטבת 1+1 לסרטים בסינמה סיטי) ניתן להזמין הטבה אחת בשבוע קלנדרי ועד 2 הטבות בחודש קלנדרי לאותו בית העסק.
הטבות מסוימות (לדוגמא: הטבת 1+1 ללונה פארק) יינתנו תמורת 2 פינוקים במקום פינוק 1, כפי שיופיע באתר במועד הזמנת ההטבה.
הרחבנו את עולמות התוכן שבהם אנו מציעים הטבות והגדלנו את כמות ההטבות שלא תמורת פינוק.

הגדרת המונחים לעיל הנה בהתאם להגדרתם בתקנון הפינוקים ואתר ההטבות

לפירוט כלל השינויים בתוכניות ההטבות של לאומי קארד


​​

הדפסשאלות ותשובות על תוכנית הפינוקים

  • איך צוברים פינוקים?
  • על פי איזה מחזור חיוב מחושבת כמות הפינוקים החודשית?
  • איך צוברים פינוק על עסקאות תשלומים?
  • אילו עסקאות וכרטיסים אינם מזכים בפינוק?
  • אם רוכשים בפחות מ-2,000 ₪ בחודש לא נהנים מהטבות?
  • איך בודקים כמה פינוקים נצברו החודש?
  • איך מזמינים הטבה תמורת פינוק/ים?
  • איך מעבירים פינוק לחבר?
  • כמה הזמנות מאותה הטבה ניתן לבצע בחודש?
  • איך מממשים הטבה בקולנוע?
  • איך מממשים הטבה באטרקציה?
  • איך מממשים הטבה במופע או הצגה?
  • איך נהנים מהטבת טרקלין דן?
  • מה זה הטבות VIP?
  • האם ניתן לבטל רכישת הטבה דרך האתר או האפליקציה?
  • האם לקוחות במסלול נקודות למועדוני תעופה יכולים גם לצבור פינוקים?
לתשומת ליבך: התשובות בעמוד זה הינן בכפוף לתקנון הפינוקים ואתר ההטבות ולמדיניות ביטול הטבות של לאומי קארד

מתחשק לי להזמין הטבה