המידע העסקי שלי
פעולות בשירות עצמי הצטרפות לערוצים דיגיטליים שירותי סליקה ואשראי כלים לפרסום ושיווק העסק הטבות ופינוקים מידע שימושי
Skip Navigation Links לאומי קארד לעסקים ראשי מתקדמים אל המחר: אפליקציות בשירות העסק

מתקדמים אל המחר: אפליקציות בשירות העסק

 

הפקת חשבוניות, ניהול המידע של העסק או שימור לקוחות ויצירת מסלולי נאמנות- הם חלק מהשירותים העיקריים שתוכלו לקבל על מנת לייעל.

עידן המובייל הביא עימו אין ספור אופציות לשיפור איכות חיינו באמצעות תוכנות אפליקציות שנותנות מענה כמעט לכל צורך, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעולם העסקי. כיום, כאשר רוב אוכלסיית העולם המערבי אימצה כלים דיגטליים בשירות העסקים והתעשייה, לא צריך להיות אנשי מחשבים בשביל לדעת לתפעל תוכנות ואפליקציות המאפשרות לנהל את העסק באמצעות הטאבלט והסמארטפון. למידה מהירה של העיקרון הבסיסי תאפשר גם לכם לנהל את העסק החל מתהליך השיווק, דרך ניהול המידע העסקי והפיננסי ועד לשימור הלקוחות והוצאת חשבוניות. אם אתם עדיין לא שם, זה הזמן להכיר את היתרונות האפלקציות המיועדות לעסקים קטנים ובינוניים, ולהתעדכן בטרנדים החמים בתחום.
 

איך כמה ולמה?

 
שוק האפליקציות רחב ומגוון, וכיום רבות מהן מאפשרות לייעל באופן משמעותי את תהליך ניהול העסק. חלק מהאפליקציות תומכות בתוכנות אופיס ומסתנכרנות עם האאוטלוק, ואחרות מגיעות עם מערך כלים עצמאי. רבות מהן חינמיות ומאפשרות שימוש נוח וזמין בכל מקום ובכל זמן. כאשר בוחרים אפליקציה- לא משנה אם בעברית או באנגלית, חשוב לבדוק את התאמתה לאופי ולצרכי העסק ולוודא כי היא תומכת בשאר הכלים איתם עובדים ומגיעה עם מערכת אבטחה מהימנה. אלו חמשת השירותים העיקריים שמציעות האפליקציות השימושיות ביותר עבור העסק.
 

ביצוע עסקאות בכל זמן

 
הפקת חשבוניות: הגיע הזמן להשאיר מאחור את פנקסי החשבוניות. אפליקציות המפיקות חשבוניות מועילות בכל הקשור לחיסכון בזמן, כסף וניירת, בזכות יכולתן להפיק את כל מסמכי השיווק: הצעת המחיר, ההזמנה, תעודת המשלוח, חשבונית העסקה, חשבונית מס וקבלות בלחיצת כפתור. הן בדרך כלל חינמיות, נוחות, קלות ופשוטות לשימוש ולרוב מבוססות על מערכת ניהול קשרי הלקוחות של החברה. כאשר בוחרים אפליקציה להפקת חשבוניות, חשוב לשים שהן מאושרות על ידי רשות המיסים ושאפשר להפעילן גם באמצעות תוכנת מחשב וגם דרך הענן. כאלו למשל הן "עיסקית", "רווחית" ו"ט.מ.ל".
 
ניהול המידע בעסק: אפליקציות רבות מאפשרות לנהל את העסק בצורה מקיפה באמצעות הסמארטפון והטאבלט, החל משלב רישום המידע דרך ניהול מאגר הלקוחות ועד לקבלת חיתוכים חכמים באמצעות מאגר המידע. כל אלו מייצרים חיסכון בתשומות זמן ובתשומות ניהול ומאפשרים לגבש החלטות על בסיס מידע מדוייק. לאומי קארד מציעה את LeumiCard Biz, אפליקציה חינמית לעסקים המיועדת למכשירי אנדרואיד ואייפון המאפשרת גישה בכל מקום ובכל זמן לצפייה בפרטי בית העסק, הפקדות ונתוני עסקאות- תוך התעדכנות בזמן אמת וניהול ב"לייב" של המידע.
 
ביצוע עסקאות בכל מקום ובכל זמן: לא משנה מהו השירות או המוצר שמציע העסק, חשוב להפוך אותו לזמין בכל זמן ומכל מקום עבור לקוחות קיימים וחדשים. הדבר נכון כפליים לשירותים או מוצרים הכוללים יעוץ מרחוק או מכירת מוצרים באמצעות האינטרנט. בשוק ישנן אפליקציות סליקה מתוחכמות המחוברות למערכת הנהלת חשבונות ומעדכנות בזמן אמת את מצב החשבון. כזה הוא שירות ה- iPOS אפליקציה בעברית של חברת לאומי קארד, המאפשרת לבצע עסקות סליקה באינטרנט באמצעות הסמארטפון או הטאבלט בכל מקום ובכל זמן. תהליך ביצוע העסקה פשוט וקל וכולל הזנת פרטי העסקה ומספר כרטיס האשראי. אישור לביצוע העסקה מתקבל תוך שניות ספורות מרגע הכנסת הפרטים.
 
שימור לקוחות ויצירת מסלולי נאמנות: לקוח הוא המשאב העיקרי בעסק ולכן יש להקפיד ולטפח את הקשר איתו. עולם ה- CRM רחב ומגוון ומאפשר לא רק שימור לקוחות ומעקב אחר הלקוחות הקיימים תוך יצירת מסלולי נאמנות ככלי שיווקי ממוקד, אלא גם יצירת עסקאות נוספות באמצעות הכרת הלקוח הקיימים ושליחת הצעות והטבות אטרקטיביות עבורם במטרה לעודד רכישות חוזרות. חברת "לאומי קארד" מציעה את "אפליקציית נאמנות" המופעלת באמצעות חברת REWARDY ומשמשת פלטפורמה חדשנית לשימור לקוחות באמצעות כרטיסי נאמנות הנשמרים בסמארטפון ומציגים את הפעולות השונות שביצע כל אחד מהלקוחות. בהתאם לפעולות שביצע הלקוח- ניתן לתגמלו על ידי ההטבה על רכישה חוזרת, ועדכונו בהטבות ומבצעים חדשים.
 
זיהוי וניצול הזדמנויות חמות: אם בית העסק הוא חנות פיזית או וירטואלית, רוב הסיכויים שלא פעם נשאר מלאי שלא נמכר או סחורה שיש "לחסל". אפליקציות רבות מאפשרות להגיע ללקוחות קיימים באמצעות מערכת דיוור ישיר, רשתות חברתיות והודעות טקסט, ולהציע להם הטבות ומבצעי בזק. דרך נוספת לנצל הזדמנויות ולהפטר ממלאי היא פרסום מבוסס מקום: אפליקציית הפינוקים של לאומי קארד, לדוגמא, מאפשר להגיע לנייד של לקוחות רלוונטיים הנמצאים בקרבת העסק ולייצר עבורם מבצעים ממוקדים ושלל הטבות שימשכו אותם לביקור בבית העסק. כך ניתן להגדיל מכירות ובמקביל לחשוף את העסק ליותר ויותר לקוחות מתעניינים.
 
לא משנה מהו הכלי הדיגיטלי איתו בוחרים לעבוד, חשוב לזכור שתוכנה או אפליקציה הן אמצעי ניהולי בלבד. בשביל להפיק מהן את המיטב, יש לעדכן באופן שוטף את הנתונים, לנהל אותם, לנתח ולהסיק מסקנות שיסייעו לבעל העסק לקבל החלטות על סמך נתוני אמת ולגבש אסטרטגיות ויעדים להמשך להגדלת הרווחיות.