לידיעתך: לצורך התאמת התוכן שיוצג ברשת להעדפותיך האישיות, אנו משתמשים ב"עוגיות" . לפרטים נוספים
הדפס

מתאמנים למרתון סמסונג תל אביב?

הטיפים המנצחים של גולשי לאומי קארד בפייסבוק: כל מה שצריך לדעת כדי לעבור את המרתון בשלום


בחרנו עבורכם את הטיפים המקוריים ביותר של גולשי לאומי קארד, מתוך מאות הטיפים שהשתתפו בפעילות הפייסבוק שלנו. מקווים שהם יעזרו לכם להתאמן ולרוץ את כל מסלול המרתון. שיהיה בהצלחה!

טיפים מנצחים – הכנה למרתון

"אם את בקבוצה הנכונה - זו שבה אחת בשביל כולן וכולן בשביל אחת, עם מאמן שהוא אגדה, מתמודדות באימונים יחד עם האתגר - רק יחד אפשר להגשים חלומות". (Zohar beter)

"תחייכו, תנסו באמת ליהנות מהסביבה שאתם רצים בה, מהיופי שבה, תיהנו מכל צליל וצליל שמתנגן לכם באוזן, תדמיינו שאתם חלק מקליפ או סרט". (Liran Solomon)

"פשוט לבוא איך שאתם! לשים את המוזיקה שאתם אוהבים ואת כרטיס האשראי בגרב שמאל". (Aviad Levi)

"לחשוב על מישהו שאוהבים ורוצים שהוא יחכה בסוף וייתן את החיבוק הכי חם ואוהב שיש". (Tom Avni)

"בעיה מספר אחת בריצות ארוכות היא שפשפות - לכן כדאי להקדים תרופה למכה ובכל האזורים המועדים לפורענות למרוח משחה נגד שפשפות". (Avital ben lulu)

"יום קודם ממליחים קצת יותר את האוכל על מנת שיגרום לשתות יותר מים". (Shay lebovich)

"לעבוד על חיזוק "כוח המוח" ו"הכוח הקבוצתי". הכל מתחיל בראש, אז להתחבר לאימונים שלפני המרתון, עם חיוך והבנה שהתהליך כולו הוא פינוק אחד גדול לגוף ולנשמה".
(Avivit zipory)

"Chill out. Reduce the outside stresses in your life as much as possible the last week. This is not a good time to get married or divorced." (Aya Halevy)

"כשאנו צריכים לבצע פעילות ארוכה כל כך שנדמה לנו שהיא לא נגמרת, עלינו לחלק אותה לחלקים, ובכל חלק לצ׳פר את עצמנו במנטרה, חטיף, טפיחה על השכם או פרגון לחבר שרץ ליד". (Ariel vurbel)

"להציב מטרה, לאתגר את עצמך, לצאת מאזור הנוחות ולהתמודד עם הקושי בלי לוותר, כי הכול בראש".
(Orna ben david)

טיפ מנצח - מוזיקה

"בזמן ריצה הכי כיף לשמוע שירים מקפיצים - היפ הופ, רגטון וכו׳. זה עושה חשק לא להפסיק לרוץ ואפילו לרקוד תוך כדי ריצה". (Adi Kahlon Reuven)

"בעיקר שירי פופ או ספרדית וגם שירים של זומבה". (Sarit Kamal)

"חייבים לשמוע שיר ריצה מקפיץ במיוחד שמעביר את הריצה בכיף לא נורמלי, ודרכו אפשר להרגיש את הבריזה הנעימה מלטפת את כל חלקי הגוף". (Yossi Yahalom)

"מוזיקה במהלך הריצה נותנת לי אנרגיות מיוחדות ומכניסה אותי לאווירה מטורפת וביחד איתה אני נכנסת להילוך חמישי ורצה בכל הכוח". (לימור גתי)

"אני רצה עם שותפה מהממת ונהנית לשוחח איתה כל הדרך. אנחנו מעודדות אחת את השנייה ולקראת סיום הריצה שרות את השיר מהסרט "רוקי" בדילוגים וריקודים". (יפה דדאון)

"לרוץ חצי מרתון ולשוחח עם השותף לריצה, עם הרצים האחרים, עם הצלמים בדרך, עם מחלקי המים, עם הקהל - המוזיקה האנושית והאינטראקציה עם כל האנשים הטובים באמצע הדרך הם שנותנים לי כוח לרוץ את כל 21 הקילומטרים". (יצחק זקס)

"בזמן ריצה הכי כיף לשמוע שירי מוטיבציה ושירים ישראליים, להתחיל את הריצה עם "Eye of the tiger" של Survivor, לעבור לישראלי קצבי כמו התקווה 6, הדג נחש, אתניקס ולקינוח לשמוע ""we will rock you של Queen". (לימור נברו)

"אני יותר טיפוס של פיירוז" (Eyal Halaby)

"אני רץ עם האפליקציה של 99fm. הרעיון זה לגוון, אחרת משעמם... העיקר שיהיה סט קצבי ואנרגטי".
(Avishay niv)

"השירים של ביונסה המלכה הם שירים מצוינים לריצה". (מילישבע גיל גרש)

וזה הפלייליסט שהכנו ב YOUTUBE מההמלצות שלכם

טיפים מנצחים –שחרור גוף

"אחרי ריצה ארוכה אני מבצעת שחרור של שריר התאומים, ולאחר מכן שחרור של הגוף עצמו".
(Sigi Bharuch Cohen)

"אחרי המרתון מקלחת או אמבטיה חמה". (מירי פסטרנק)

"שחרור אחרי ריצה ארוכה למניעת כאב ופציעות... אבל הקינוח, השחרור האמיתי, הוא בתמונה קבוצתית קסומה של בנות מבסוטיות וצוהלות מאדרנלין עד האתגר הבא". (Yael Gross)

"אחרי ריצה ארוכה ולפני המתיחות - נשיקה גדולה לאשתי היקרה ולילדים שבאו לעודד". (Alex Raijman)

"הדרך הכי טובה לשחרור השרירים אחרי הריצה היא ממש בסוף הריצה לא לעצור לגמרי, אלא להמשיך לרוץ בקצב קל ולאט לאט לעבור להליכה". (Yossi Yahalom)

"התנועה הכי טובה לשחרור השרירים היא תרגיל מתיחה לכל הגוף. שוכבים על הרצפה, על הגב. משלבים רגל על רגל, ידיים פרוסות לצדדים, ומטים את הרגליים לצד ימין ואת הראש מסובבים לשמאל. נשארים במצב המתיחה כמה שניות ומחליפים צד. כדאי לחזור על התרגיל כמה פעמים”. (רונית גבאי)

"הדרך הכי טובה לשחרר את השרירים היא לרוץ יום אחרי המרתון ריצת שחרור קלה". (Lucy Oron)

"מסאז' וג'אקוזי ואז... עוד מסאז'. אין שריר שיישאר תפוס...". (ערן וינשטיין)

"לאחר הריצה אני משחרר את התאומים והארבע ראשי ובלילה שאחרי שותה 2 כדורי מגנזיום". (Ronen Dayan)

"בננה+בירה קרה במתחם ה-vip. אחרי ריצה ארוכה כמעט שלא מצטברת חומצת חלב כך שאין מה לעשות ריצה שחרור". (Tomer Pahima)

"נשענים על קיר או עץ ומותחים את התאומים על ידי קירוב עקב לעכוז ואז הצמדת ברך לחזה. יושבים ומנסים לתפוס את האצבעות ברגליים ישרות". (Shelomi Shachaf)

טיפים מנצחים – אוכל

"לאחר אימון לאכול מנה של פחמימות שנספגות מהר - בננה, תפוח, בייגלה... אני אישית הולכת על חטיף בריאות". (Mor Ravoach)

"מנת אסאי עם גוג׳י ברי, צ׳יה, ספירולינה, שקדים ואגוזים. זה מעדן שמחזיר אנרגיה לגוף ומאושש אותו במהירות". (Or Kirshenboim)


"חצי שעה אחרי ריצה ארוכה - שייק פירות ושיבולת שועל (פחמימות וחלבון)". (Mark Peri)

"בשבילי תמרים ובננה עושים את העבודה. אם יש יוגורט גם סבבה. וכשאשתי מחכה לי בסיום אז בכלל הסתדרתי". (Gad Horn)

"לאחר אימון ארוחה מזינה ובריאה המכילה פחמימות וירקות ועשירה בחלבון. בשביל הפינוק סודה עם נענע וריבה לקינוח". (Mor Pormosa)


"תות שדה. הוא דל סוכר יחסית לפירות נוגדי חמצון". (Ofir Levi)

"אחרי ריצה ארוכה אין כמו שייק בננה, ספירולינה, זרעי צ׳יה תמר ונענע... מרענן ומרווה". (Guy Zahavi)


"יוגורט עם פרי. הוא קל, מכיל פחמימות ואפשר להוריד 2 כאלה אחרי הריצה כמו כלום". (בועז לוי)

"פחמימות וחלבונים - כל אחד וטעמו". (Shalom Buchnik)

"שייק פירות קר מבננה, מלון, תמרים ויוגורט מחזיר את האנרגיה אחרי ריצה ארוכה". (Anat Heller Harpaz)

  • שמרו על קשר
  • עקבו אחרינו באינסטגרם
  • הורידו את האפליקציות שלנו
    לאנדרואיד ול-iPhone
  • הטבות אצלך במייל לפני כולם לרישום