לידיעתך: לצורך התאמת התוכן שיוצג ברשת להעדפותיך האישיות, אנו משתמשים ב"עוגיות" . לפרטים נוספים
הדפס

טיפים ממגה ספורט

הצעות לאימון ביתי לחיזוק שרירי הגב, הבטן והירך

אימון בשילוב מזרון וגומיות - הורדת היד הצדה בישיבה
 
המטרה: חיזוק שרירי הגב, שרירי הבטן ושרירי הירך הפנימיים.
 
אופן אחיזת הגומייה: אוחזים בקצוות הגומייה בכל יד, ומרימים את הידיים מעל הראש.
 
ביצוע התרגיל: יושבים בברכיים כפופות ובהטיית הגב לאחור, מרימים את הידיים מעל הראש ומותחים את הגומייה תוך הורדת יד אחת הצדה לסירוגין - פעם יד ימין ופעם יד שמאל.
 
ניתן להוסיף לחיצת כדור בין הרגליים, ואף יישור רגל אחת לפנים.
 
רצוי להימנע מעצירת הנשימה בתרגיל זה, ואם חשים בכאב גב יש להקטין את ההטיה ולהימנע מהרמת רגל אחת באוויר. זהו תרגיל מתקדם ויש לבצע אותו באיטיות ובתשומת לב רבה לגופכם.
 

למגוון מוצרים לאימון ביתי ברשת מגה ספורט

 
  • שמרו על קשר
  • עקבו אחרינו באינסטגרם
  • הורידו את האפליקציות שלנו
    לאנדרואיד ול-iPhone
  • הטבות אצלך במייל לפני כולם לרישום