Skip Navigation Links דף הבית פעולות ובירורים דיווח על גניבת או אובדן כרטיס
דיווח על אובדן או גניבת כרטיס

דיווח על אובדן או גניבת כרטיס אשראי

 

אם כרטיס האשראי שלכם אבד, נגנב, נבלע בכספומט או אם נעשה בו שימוש לרעה, צרו קשר באופן מיידי עם מוקד האישורים והחסימות של לאומי קארד, 24 שעות ביממה.

טלפון: 03-6178800  

פקס: 03-6178889

הכרטיס אבד או נגנב בחו"ל? לחצו כאן

מה קורה אם כרטיסכם אבד או נגנב?

  • במקרה של אבדן או גניבה, ניתן לחסום כרטיס באופן זמני.
      • אם אכן אבד הכרטיס או נגנב, יש להחליף את מספר כרטיס האשראי ואת הקוד הסודי לצורך משיכת מזומנים.
      • עסקאות מתמשכות, עסקאות תשלומים ועסקאות רגילות יועברו אוטומטית לכרטיס החדש שיונפק עבורכם. 
      •  במקרה של הוראות קבע, יועברו הודעות לבתי העסק על שינוי מספר הכרטיס לחיוב. 
      •  פינוקים 1+1 או נקודות למועדוני תעופה יועברו לכרטיס אחר שברשותך או לכרטיס החדש שיונפק לתקנון פינוקים ואתר ההטבותולתקנון מסלול למועדוני תעופה.
      •  אם ברשותכם כרטיס בנק - כרטיסכם החדש יישלח אוטומטית לסניף הבנק שלכם. אם ברשותכם כרטיס לאומי קארד שאיננו כרטיס בנק, הכרטיס יישלח ישירות לכתובתכם.
         
      • טלפונים נוספים 

 במקרה שאבדו חפצים נוספים יחד עם כרטיס האשראי, ריכזנו עבורכם מספרי טלפון חיוניים נוספים שיסייעו במקרה של אובדן או גניבה.

טלפונים שימושיים במקרה של אובדן/גניבה לרשותכם רשימת טלפונים ושירותים נוספים שיסייעו לכם במקרה של אובדן או גניבת מסמכים וחפצים נוספים


הכרטיס אבד או נגנב בחו"ל? לחצו כאן

 
  • שמרו על קשר
  • הורידו את האפליקציות שלנו
    לאנדרואיד ול-iPhone
  • הטבות אצלך במייל לפני כולם לרישום לניוזלטר